Thursday, November 19, 2009

19/11/09

salam...

6.40a.m: bangun tidow then mandi bersiap pg kolej..

7.30a.m: kuar then p tggu bas..

8.00a.m:bas sampai n naek la bas 2..xkan tgk kowt kan..

8.30a.m:sampai kolej then sarapan kt kanten..

9.00a.m:masuk kelas blaja sbjk anatomy and physiology..

10.am-11a.m:rehat kt kanten then lepak dgn membe2 jap..

12p.m:kls da abes then blh blk hostel..tp aku xblk coz aku lpk dgn membe dlu..sjew mls blk awl..

1.40p.m:aku blk la coz da pnt la menunggu membew2 yg xblk lg..huhuu..

2.30p.m-7.30p.m:da sampai hostel then mandi,kms bilik..lps 2 aku tgk ctew lord of the ring kt laptop aku..tgk2 lps 2,laptop 2 yg tgk aku(t'tidow da)..bkn aku yg tgk laptop 2...hahaa..

7.30p.m-11.pm:mandi then p beli mknan coz nk mkn mlm la..then,wat assgmnt smbl 2 update(melalut) kt blog ni skl..hahahahaa...da siap seme..lpk2 jap dgn dak2 uma aku..lps 2 msok tidow..

so ok la..sampai disini sjew aktvt harian ngarut aku..hahaa..esk2 aku mengarut lg k..take care n salam

No comments:

Post a Comment